Webinar: Hoe win je als KCC in 2025?

icon-scan 14 januari 2025
Icon_50px-Time 11.30 uur
Icon_50px-Manage 30 minuten

Webinar: Hoe win je als KCC in 2025?

In 2025 is “goed” niet meer genoeg.

De verwachtingen van klanten blijven groeien: ze willen dat bedrijven hen kennen, begrijpen en direct kunnen helpen – ongeacht het kanaal dat ze kiezen. Hoe zorg je ervoor dat jouw klantcontactcenter niet alleen voldoet aan deze eisen, maar ze zelfs overtreft?

Tijdens dit exclusieve webinar krijg je inzichten, strategieën en tools om je klantcontactcenter toekomstbestendig te maken. Met praktische voorbeelden en bewezen oplossingen laten we zien hoe jij jouw KCC kunt transformeren tot een echte krachtpatser in 2025.

Meld je vandaag nog aan!

In 2025 ziet de klantbeleving er zo uit:

  1. Moeiteloze kanaalovergangen: Klanten schakelen probleemloos tussen telefoon, chat, email en sociale media, terwijl hun gegevens en geschiedenis altijd beschikbaar zijn.

  2. Hyper-personalisatie: Interacties worden afgestemd op individuele voorkeuren dankzij geavanceerde data-analyse.

  3. AI-gedreven efficiëntie: Klanten krijgen sneller antwoorden en medewerkers worden ondersteund door realtime inzichten en oplossingen.

Wat je kan verwachten

We bespreken hoe je:

1

Consistente en efficiënte klantinteracties realiseert

met Microsoft Teams Calling en ROGER365.io, zodat klanten altijd snel en effectief geholpen worden zonder dat ze hun verhaal opnieuw hoeven te doen.

2

AI en automatisering slim inzet

om zowel je interne processen te stroomlijnen als de klantbeleving te verbeteren. Denk aan voicebots, realtime ondersteuning voor medewerkers en directe oplossingen voor klanten.

3

Een omnichannel powerhouse bouwt

dat klanttevredenheid verhoogt en kosten bespaart door naadloze integratie van kanalen en geavanceerde technologieën.

De drie kernvragen die we behandelen

Gradient | Interstellar