AI transformeert klantcontact sneller dan ooit. Chatbots worden menselijker, automatisering intelligenter, en klanten veeleisender. De keuzes die je nu maakt bepalen of je organisatie voorop loopt of achterop raakt. Tijdens deze masterclass krijg je exclusieve inzichten in succesvolle AI-implementaties en praktische handvatten om je klantcontact naar het volgende niveau te tillen.
We hebben toonaangevende sprekers uitgenodigd die hun expertise delen over de nieuwste ontwikkelingen in AI en klantcontact. Van praktische implementaties tot strategische visies - we delen inzichten die je direct kunt toepassen in jouw organisatie.
Deze masterclass is specifiek ontwikkeld voor:
12.00 | Inloop met lunch |
13.00 | Welkomstwoord Edwin Prinsen, CEO, Interstellar IT Services |
13.15 | AI in klantcontact Martijn van Deursen, RawWorks |
14.00 | Break-out sessies Fabien van 't Woudt, ROGER365.io Sander Rothuijsen, Anywhere365 |
15.00 | Break |
15.15 | Klantcase: Gemeente Katwijk |
15.45 | Keynote Sydney Brouwer: Klantgericht experimenteren |
17.00 | Borrel & netwerken |
Inclusief praktijkvoorbeelden en live demo's
In deze presentatie ontdek je hoe AI stap voor stap kan bijdragen aan efficiëntere en persoonlijkere klantinteracties door middel van agentassistentie, geautomatiseerde workflows en intelligente analyses. Hierbij wordt niet geprobeerd mensen te vervangen, maar hen juist te ondersteunen met waardevolle informatie en geautomatiseerde processen, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun belangrijkste taak: het waarborgen van klanttevredenheid.
We presenteren praktijkvoorbeelden van bedrijven die AI inzetten om sneller klantvragen te beantwoorden, trends te herkennen en de servicekwaliteit te verbeteren.
Fabien van 't Woudt is Business Development Manager bij ROGER365.io en gespecialiseerd in AI-gedreven klantcontact binnen Microsoft Teams. Met zijn expertise in omnichannel communicatie en integraties helpt hij bedrijven efficiënter werken door slimme AI-oplossingen. Zijn focus ligt op het verbeteren van klantinteracties met innovatieve technologieën.
Naast dat AI elke dag in het nieuws is, op bijna elke agenda van het Management team staat, is het ook echt een game changer in de wereld van Customer Experience.
Hierbij kan AI helpen om de conversatie met de klant beter te laten verlopen maar kan het ook de klant contact medewerker helpen efficiënter te werken.
Door het automatiseren van processen en gebruik maken van de beschikbaar tools kan het mogelijk zijn om kosten te reduceren, productiviteit te verhogen en een verbeterd inzicht te krijgen door alle beschikbare data.
Anywhere365 zal in de breakout sessie de mogelijkheden van AI in het contact center inzichtelijk maken en demonstreren.
Sander Rothuijsen is Sales Director EMEA bij Anywhere365.
Wil je verzekerd zijn van een plek? Vul dan het formulier hierboven in. Om de interactie en netwerkmogelijkheden optimaal te houden, is er ruimte voor maximaal 120 deelnemers.
Heb je vragen over deze masterclass? Neem gerust contact met ons op via events@interstellar.nl.
Deze masterclass bouwt voort op ons succesvolle webinar 'Hoe win je als KCC in 2025? en biedt een praktische verdieping voor organisaties die klaar zijn voor de volgende stap in moderne klantcontact.