AI transformeert klantcontact sneller dan ooit. Chatbots worden menselijker, automatisering intelligenter, en klanten veeleisender. De keuzes die je nu maakt bepalen of je organisatie voorop loopt of achterop raakt. Tijdens deze masterclass krijg je exclusieve inzichten in succesvolle AI-implementaties en praktische handvatten om je klantcontact naar het volgende niveau te tillen.
We hebben toonaangevende sprekers uitgenodigd die hun expertise delen over de nieuwste ontwikkelingen in AI en klantcontact. Van praktische implementaties tot strategische visies - we delen inzichten die je direct kunt toepassen in jouw organisatie.
Deze masterclass is specifiek ontwikkeld voor:
12.00 | Inloop met lunch |
13.00 | Welkomstwoord Maarten van Montfoort, CEO, Interstellar Group |
13.15 | AI in klantcontact Martijn van Deursen, RawWorks |
14.00 | Break-out sessies Fabien van 't Woudt, ROGER365.io Sander Rothuijsen, Anywhere365 |
15.00 | Break |
15.15 | Klantcase: Gemeente Katwijk |
15.45 | Keynote Sydney Brouwer: Klantgericht experimenteren |
17.00 | Borrel & netwerken |
Wil je verzekerd zijn van een plek? Vul dan het formulier hierboven in. Om de interactie en netwerkmogelijkheden optimaal te houden, is er ruimte voor maximaal 120 deelnemers.
Heb je vragen over deze masterclass? Neem gerust contact met ons op via events@interstellar.nl.
Deze masterclass bouwt voort op ons succesvolle webinar 'Hoe win je als KCC in 2025? en biedt een praktische verdieping voor organisaties die klaar zijn voor de volgende stap in moderne klantcontact.