2e lijns Support Engineer

Scan icon - Interstellar Nederland, Zuid-Holland, Delft
Scan icon - Interstellar Operations - Managed Services
Scan icon - Interstellar 32uur - 40uur

Ben jij de tweedelijns Support Engineer die complexe klantproblemen haarfijn in kaart kan brengen en met oplossingen komt die verwachtingen overtreffen? Bij Interstellar krijg je de kans om als Support Engineer jouw vaardigheden volledig te benutten. Je werkt aan het oplossen van IT-meldingen en begeleidt de eerstelijns Support Engineers om samen te streven naar optimale service. Bij ons ontdek je een wereld van mogelijkheden en groei binnen een dynamisch en toekomstgericht IT-bedrijf. Klinkt dit interessant? Lees dan zeker verder!

Job featured image - Interstellar


Wat ga je doen als Support Engineer?

Als tweedelijns Support Engineer bij Interstellar ben je verantwoordelijk voor het oplossen van meldingen die door het eerstelijns Support Team worden doorgezet. Je zorgt ervoor dat deze meldingen tijdig en efficiënt worden opgelost, zodat we voldoen aan onze SLA-afspraken. Je monitort continu opkomende incidenten om mogelijke problemen te voorkomen en biedt begeleiding aan de eerstelijns medewerkers om hun oplossend vermogen te verbeteren. Je werkt voornamelijk vanuit ons kantoor in Delft, maar hybride werken is zeker een mogelijkheid. Wat deze rol leuk maakt, is de afwisseling en de mogelijkheid om een directe impact te hebben op onze klanten. De uitdaging zit in het constant verbeteren van processen en het oplossen van complexe IT-problemen.


Taken en verantwoordelijkheden:

Vereiste

Om als tweedelijns Support Engineer bij Interstellar aan de slag te gaan, vinden we het belangrijk dat je een solide technische achtergrond hebt en uitstekende communicatieve vaardigheden bezit. Deze eisen zijn cruciaal omdat je meldingen tijdig moet oplossen en effectief moet kunnen communiceren met zowel klanten als collega’s. Denk daarbij aan het helder uitleggen van complexe IT-problemen aan een niet-technische klant of het begeleiden van eerstelijns collega's bij het verbeteren van hun oplossingsvaardigheden. Verder verwachten we het volgende:


Interstellar – A Thriving Place to Work!

Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.


Over ons:

Interstellar is een vooruitstrevende IT-serviceprovider met meer dan 800 professionals die geen uitdaging uit de weg gaan. Onze ambitie is duidelijk: de meest relevante IT-dienstverlener van Nederland worden. Wij hechten grote waarde aan kernwaarden zoals inspiratie, verbinding en ondernemerschap. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties om onze klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Onze kennis, ervaring en teamkracht stellen ons in staat om complexe IT-uitdagingen aan te gaan. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie.


Wat bieden wij

Natuurlijk bieden we bij Interstellar arbeidsvoorwaarden. Want naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:


Sollicitatieproces

Zie jij jezelf aan de slag gaan op onze locatie in Delft en help jij onze klanten ervoor te zorgen dat IT echt om hén draait? Reageer dan via onderstaande button. Heb je nog vragen? Stel ze aan onze recruiter: jay.pattiata@interstellar.nl Zien wij de match? Dan nemen we zo snel mogelijk telefonisch contact met je op voor een intake waarna we je uitnodigen voor een gesprek met de manager op locatie.

Gradient | Interstellar