Heb jij oog voor de nieuwste technische ontwikkelingen? Dan ben jij de Senior Engineer die INTERSTELLAR zoekt!
Als 3e Lijns Support Engineer ben je uitstekend op de hoogte van wat er speelt binnen de zakelijke ICT-wereld. Je weet de technische mogelijkheden communicatief sterk en tegelijkertijd praktisch te vertalen naar oplossingen voor onze klanten. Dit doe je op operationeel, maar ook op tactisch niveau door ervoor te zorgen dat je een concrete solution ontwikkelt waar je collega’s van de 1e- en 2de lijn Skilled Service Desk mee verder kunnen. Samen met collega’s binnen het Operations Management team geef je advies, neem je (mede)verantwoordelijkheid en ben je betrokken bij het ontwerpen en realiseren van uiteenlopende technische oplossingen voor onze klanten.
Als specialist in je vakgebied zorg je ervoor dat jouw collega’s je snel weten te vinden bij technische vraagstukken, bijvoorbeeld op het gebied van Microsoft Azure, O365, Citrix/RDS, VMware, Storage & Back-up. Dit maakt je een echte allrounder, wat positief uitstraalt naar klanten maar ook inspirerend werkt voor collega’s binnen de dagelijkse operatie en bij (interne) projecten. Het actief blijven werken aan je eigen technische en persoonlijke ontwikkeling is een eigenschap die jou zeker niet ontbreekt
VereisteWat vragen wij?
Interstellar – Imagine your career
Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.
Over Interstellar
Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!
Wat bieden wij
Naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:
Sollicitatieproces
Zie jij jezelf aan de slag gaan op onze Supportafdeling in Den Bosch en help jij onze klanten ervoor te zorgen dat IT echt om hén draait? Solliciteer dan snel via onze website! Zien wij dezelfde match, dan plannen we eerst een telefonische intake met je in, waarna een gesprek op ons kantoor in Den Bosch volgt. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze recruiter: jay.pattiata@interstellar.nl.
OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.
Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.
Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.
Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.
Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!
Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthousiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.
Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.
Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.