Ben jij de tweedelijns Support Engineer die complexe klantproblemen haarfijn in kaart brengt en met oplossingen komt die verwachtingen overtreffen? Bij Interstellar heb je de kans om als Support Engineer jouw vaardigheden volledig te benutten. Je werkt aan het oplossen van IT-meldingen en begeleidt de eerstelijns Support Engineers om samen te streven naar optimale service. Bij ons ontdek je een wereld van mogelijkheden en groei binnen een dynamisch en toekomstgericht IT-bedrijf.
Als tweedelijns Support Engineer bij Interstellar ben je verantwoordelijk voor het oplossen van meldingen die door het eerstelijns Support Team worden doorgezet. Je zorgt ervoor dat deze meldingen tijdig en efficiënt worden opgelost, zodat we voldoen aan onze SLA-afspraken. Je monitort continu opkomende incidenten om mogelijke problemen te voorkomen en biedt begeleiding aan de eerstelijns medewerkers om hun oplossend vermogen te verbeteren. Je werkt voornamelijk vanuit ons kantoor in Delft, maar hybride werken is zeker een mogelijkheid. Wat deze rol leuk maakt, is de afwisseling en de mogelijkheid om een directe impact te hebben op onze klanten. De uitdaging zit in het constant verbeteren van processen en het oplossen van complexe IT-problemen.
Taken en verantwoordelijkheden:
Om als tweedelijns Support Engineer bij Interstellar aan de slag te gaan, vinden we het belangrijk dat je een solide technische achtergrond hebt en uitstekende communicatieve vaardigheden bezit. Deze eisen zijn cruciaal omdat je meldingen tijdig moet oplossen en effectief moet kunnen communiceren met zowel klanten als collega’s. Denk daarbij aan het helder uitleggen van complexe IT-problemen aan een niet-technische klant of het begeleiden van eerstelijns collega's bij het verbeteren van hun oplossingsvaardigheden. Verder verwachten we het volgende:
Interstellar – Imagine your career
Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.
Over ons:
Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!
Wat bieden wij
Naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:
Sollicitatieproces
Zie jij jezelf aan de slag gaan op onze locatie in Delft en help jij onze klanten ervoor te zorgen dat IT echt om hén draait? Reageer dan via onderstaande button. Heb je nog vragen? Stel ze aan onze recruiter: jay.pattiata@interstellar.nl Zien wij de match? Dan nemen we zo snel mogelijk telefonisch contact met je op voor een intake waarna we je uitnodigen voor een gesprek met de manager op locatie.
OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.
Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.
Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.
Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.
Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!
Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthusiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.
Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.
Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.