Ben jij een gedreven en klantgerichte Support Engineer met affiniteit voor Microsoft Teams Calling? Heb jij een passie voor IT-support en wil je werken in een innovatieve en dynamische omgeving? Dan is deze rol bij Interstellar iets voor jou! Als 1e lijns Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je ervoor dat IT-gerelateerde problemen snel en efficiënt worden opgelost.
Als eerste lijns Support Engineer bij Interstellar ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en oplossen van binnenkomende meldingen met betrekking tot Microsoft Teams Calling oplossingen. Jij biedt eerstelijns ondersteuning op het gebied van telefonie-integraties en helpt klanten bij het oplossen van storingen en technische vraagstukken. Waar nodig schakel je met de 2e lijns Support Engineers voor complexere problemen.
Je werkt in een team van enthousiaste IT-professionals en krijgt de kans om je technische kennis verder te ontwikkelen. Door jouw klantgerichte instelling en analytische vermogen zorg jij ervoor dat klanten een uitstekende supportervaring hebben.
Om als eerste lijns Support Engineer bij Interstellar aan de slag te gaan, vinden we het belangrijk dat je uitstekende communicatieve vaardigheden bezit. Deze eisen zijn belangrijk omdat je meldingen tijdig moet oplossen en effectief moet kunnen communiceren met zowel klanten als collega’s. Denk daarbij aan het helder uitleggen van IT-problemen aan een niet-technische klant.
Om succesvol te zijn in deze rol, is het belangrijk dat je communicatief vaardig bent en een klantgerichte instelling hebt. Je werkt accuraat, denkt in oplossingen en bent in staat om technische informatie helder over te brengen. Daarnaast vragen we:
Interstellar – Imagine your career
Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, willen we je natuurlijk ook graag vertellen waarom werken bij Interstellar een geweldige keuze is.
Over ons:
Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!
Wat bieden wij
Naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons.
25 vakantiedagen (op basis van 40 uur).
Een informele werksfeer, waarbij je zelf de verantwoordelijkheid draagt voor de indeling van je werkdag.
Sollicitatieproces
Zie jij jezelf aan de slag gaan op onze locatie in Delft en help jij onze klanten ervoor te zorgen dat IT echt om hén draait? Reageer dan via onderstaande button. Heb je nog vragen? Stel ze aan onze recruiter: luke.delgado@interstellar.nl Zien wij de match? Dan nemen we zo snel mogelijk telefonisch contact met je op voor een intake waarna we je uitnodigen voor een gesprek met de manager op locatie.
OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.
Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.
Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.
Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.
Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!
Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthousiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.
Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.
Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.