2e Lijns Support Engineer Microsoft Teams Calling – Delft

Scan icon - Interstellar Delft, Zuid-Holland, Nederland
Scan icon - Interstellar Operations
Scan icon - Interstellar 32 uur - 40 uur


Job featured image - Interstellar

Ben jij de tweede lijns Support Engineer die zich specialiseert in Microsoft Teams Calling en Direct Routing-oplossingen? Heb jij ervaring met het oplossen van complexe vraagstukken rondom AudioCodes, Anywhere365 en/of ROGER365? Dan is deze rol bij Interstellar perfect voor jou! Als Support Engineer bied je diepgaande technische ondersteuning voor klantomgevingen die gebruikmaken van Microsoft Teams voor telefonie, en werk je nauw samen met eerstelijns Support Engineers om geavanceerde IT-problemen snel en effectief op te lossen.



Jouw rol als Support Engineer


Als tweede lijns Support Engineer bij Interstellar ben je verantwoordelijk voor het oplossen van complexe meldingen die verband houden met Microsoft Teams Calling en Direct Routing-oplossingen. Dit omvat integraties met AudioCodes, Anywhere365 en ROGER365. Je fungeert als expert en biedt begeleiding aan je collega's in het eerstelijnsteam, zodat we snel kunnen reageren op incidenten en altijd voldoen aan onze SLA-afspraken. Daarnaast monitor je proactief mogelijke incidenten en help je bij het verbeteren van interne processen om terugkerende problemen te voorkomen en de klanttevredenheid te verhogen.

De afwisselende en dynamische aard van de rol maakt het mogelijk om echt impact te hebben op onze klanten en processen. Je werkt voornamelijk vanuit ons kantoor in Delft, maar hybride werken is uiteraard mogelijk.



Taken en verantwoordelijkheden

Om als tweedelijns Support Engineer bij Interstellar aan de slag te gaan, vinden we het belangrijk dat je een solide technische achtergrond hebt en uitstekende communicatieve vaardigheden bezit. Deze eisen zijn cruciaal omdat je meldingen tijdig moet oplossen en effectief moet kunnen communiceren met zowel klanten als collega’s. Denk daarbij aan het helder uitleggen van complexe IT-problemen aan een niet-technische klant of het begeleiden van eerstelijns collega's bij het verbeteren van hun oplossingsvaardigheden. Verder verwachten we het volgende:



Interstellar – Imagine your career


Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, willen we je natuurlijk ook graag vertellen waarom werken bij Interstellar een geweldige keuze is.



Over ons:

Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!


Wat bieden wij

Naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:


Sollicitatieproces

Zie jij jezelf aan de slag gaan op onze locatie in Delft en help jij onze klanten ervoor te zorgen dat IT echt om hén draait? Reageer dan via onderstaande button. Heb je nog vragen? Stel ze aan onze recruiter: luke.delgado@interstellar.nl  Zien wij de match? Dan nemen we zo snel mogelijk telefonisch contact met je op voor een intake waarna we je uitnodigen voor een gesprek met de manager op locatie.

What can you expect?

Mobiliteit op jouw manier Auto of vergoeding, afhankelijk van je functie.
Dagelijkse boost Gratis, gezonde en gevarieerde lunch op kantoor.
Balans 25 vakantiedagen om op te laden.
Toekomstgericht Ruime pensioenbijdrage.
Verbinding Wekelijkse borrels en onvergetelijke feesten.
Vrijheid Toegang tot al onze kantoren, jij bepaalt waar je werkt.
How to become part of our Universe

OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.

Icon_50px-Job Stap 1
Lift-off: Solliciteren

Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.

Icon_50px-Assess Stap 2
Eerste contact: Intake

Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.

Icon_50px-Inspire Stap 3
Ontdekking: Eerste gesprek

Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.

Icon_50px-Hour Stap 4
Verdieping: Tweede gesprek

Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!

Icon_50px-Innovate Stap 5
Lanceerplatform: Aanbod

Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthousiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.

Icon_50px-Manage Stap 6
Countdown naar succes: Onboarding

Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.

Join our team

Wesley Groeneveld_Interstellar_benger.photo_1x1
Wesley Groenveld - IT Architect
Leon
Leon - Sales Support Attendant
Edwin van Ommen
Edwin van Ommen - Senior Licentie Specialist
Dennis_Manager_Managed_Services
Dennis Luijks - Manager Managed Services
Marco Kooiker
Marco Kooiker - BPO Consultant
Bas_Senior_Technical_Consultant
Bas Hazewinkel - Senior Technical Consultant
Manuel Speksnijder
Manuel Speksnijder - Strategic Technology & Innovation Manager
Christina Hobbel
Christina Hobbel - Lead Business Consultant
Dennis Hoogland
Dennis Hoogland - Technical Engineer
Rob
Rob - Managed Services Engineer

Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.

Follow us
Gradient | Interstellar