Ben jij een ster in het analyseren van complexe problemen van klanten en weet jij deze vervolgens haarfijn in kaart te brengen en excellent op te lossen? Dan ben jij de Support Engineer die wij zoeken!
Wat ga je doen?
De werkzaamheden van de Support Engineer bestaan onder andere uit het oplossen van meldingen, zowel voor de interne als externe klant, die door de 1e lijns Support Team medewerkers worden doorgezet.
Zelf ben je verantwoordelijk voor het zo tijdig mogelijk oplossen van openstaande meldingen, zodat de SLA-afspraken die overeengekomen zijn, worden behaald. Door nauwkeurig te monitoren, houd je goed zicht op eventueel toekomstige incidenten en daarmee verklein je mogelijke problemen. Ook bewaak je de kwaliteit van de meldingen die vanuit de 1e lijn worden doorgestuurd, waarbij je ook begeleiding biedt aan de 1e lijn medewerker om zo het oplossend vermogen op de 1ste lijn te blijven optimaliseren.
Wat vragen wij?
Om in aanmerking te komen voor deze functie vinden wij het belangrijk dat je voldoet aan de volgende criteria:
Een afgeronde technische MBO+/HBO opleiding (informatica);
Sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;
Kennis van Microsoft Teams is mooi meegenomen;
Ervaring met VMWare, Microsoft 365, Windows Server.
Interstellar – A Thriving Place to Work!
Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.
Over Interstellar
Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!
Wat bieden wij
Natuurlijk bieden we bij Interstellar arbeidsvoorwaarden. Want naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:
Een laptop van de zaak;
25 vrije dagen op basis van 40 uur;
Een tijdelijk contract met een mogelijkheid op een vast contact;
Gratis lunch in ons eigen kantine;
Elke maand een themaborrel op de 3e donderdag van de maand (wat natuurlijk niet betekent dat we de vrijmibo dan maar overslaan 😉);
Een groots zomer- en kerstfeest waar collega’s vanuit het hele land bij elkaar komen;
Mogelijkheid tot deelname aan verschillende sportevenementen.
OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.
Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.
Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.
Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.
Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!
Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthousiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.
Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.
Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.