Met een scherp oog voor detail en een passie voor kwaliteit, ben jij de aangewezen kandidaat voor ons. Op zoek naar een uitdagende positie waarin je jouw commerciële vaardigheden aanscherpt en je stempel drukt op zakelijke IT-dienstverlening? Dan hebben wij bij Interstellar wat je zoekt!
Jij bent een administratieve sterspeler met een commercieel talent. Met dit talent zorg jij ervoor dat warme klanten (of leads) worden ingeleid binnen Interstellar. Jij zorgt ervoor dat de gemaakte afspraken worden opgenomen in de offerte, bespreekt deze met de klant en maakt de order gereed voor de juiste afdelingen. Het beheren van dit proces is waar jij energie van krijgt. Met jouw verantwoordelijkheidsgevoel neem jij de regie over van het salestraject. Je werkt nauw samen met de afdelingen Inkoop en Accountmanagement. Met constante afwisseling en uitdagende vraagstukken bewaar jij het overzicht. Jij zorgt voor structuur, zekerheid en een positief klantbeleving.
Stel je dus voor... Jij als Sales Support bij Interstellar. De toekomstige successen die we boeken dankzij jouw inzet en talenten. De tevreden klanten die jouw naam herkennen door de kwaliteit die je hebt geleverd. Collega's en klanten die om jouw advies vragen door de veelzijdige kennis die jij bezit.
Bouw mee aan het succes van Interstellar en zet je in voor de next level, ook voor jezelf. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos binnen Interstellar en gaan verder dan mogelijkheden van het worden van Accountmanager of Strategic Contract Manager.
Bij Interstellar streven we naar niets minder dan het beste als het gaat om onze Sales-afdeling.
Interstellar – Imagine your career
Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.
Over Interstellar
Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!
Wat bieden wij
Naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:
Sollicitatieproces
Zie jij jezelf aan de slag gaan op één van onze locaties en help jij onze klanten ervoor te zorgen dat IT echt om hén draait? Stuur ons dan je CV en motivatiebrief via de knop ''Solliciteren''. Zien wij dezelfde match, dan plannen we in eerste instantie binnen 2 dagen een telefonische intake met je in, waarna een gesprek met een recruiter op locatie volgt. Het tweede gesprek voer je met de hiring manager en een collega van dezelfde afdeling.
OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.
Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.
Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.
Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.
Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!
Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthusiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.
Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.
Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.