Wat ga je doen?
Voor de regio Zuid (Steenbergen, Breda, Den Bosch en Delft) zijn we op zoek naar een gedreven Accountmanager. Je bent verantwoordelijk voor het aan jou toegewezen klantportfolio. Bij Interstellar ben je meer dan alleen het aanspreekpunt voor onze klanten. Met jouw vlotte babbel en commercieel talent lever je niet alleen waarde bij de klant, maar draag je ook bij aan hun succes. Je begrijpt hun behoeften, denkt mee en zorgt ervoor dat ze met een tevreden gevoel kijken naar de samenwerking. Je bent een echte netwerker die relaties opbouwt en bestaande relaties versterkt. Je krijgt energie van het adviseren van klanten, onderhandelingen en het sluiten van de deal.
Stel je voor... jij als accountmanager bij Interstellar. De (potentiële) klanten die jouw naam herkennen door de stempel die jij binnen de markt hebt gedrukt. De mijlpalen die je hebt behaald door de succesvolle deals die jij hebt gesloten. De waarderingen die je ontvangt voor jouw talent, doorzettingsvermogen en inzet. De collega's van operations die weer aan de slag gaan met een door jou binnengehaalde project.
Bouw mee aan het succes van Interstellar en zet je in voor de next level. Niet alleen voor de klant, maar vooral ook voor jezelf. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos binnen Interstellar en gaan verder dan mogelijkheden van het worden van Strategic Accountmanager of Salesmanager.
VereisteWat breng je mee?
Interstellar – Imagine your career
Nu je weet wat we van jou als kandidaat verwachten, wil je natuurlijk ook weten waar je terecht komt als je bij Interstellar komt werken. Daar vertellen we je graag meer over.
Over Interstellar
Interstellar is een next level IT service provider. Een ambitieuze club met professionals die geen uitdaging uit de weg gaat. Dagelijks opereren onze medewerkers vanuit verschillende locaties in heel Nederland om klanten te voorzien van advies, relevante oplossingen en IT-beheer. Door te werken met duurzame IT-oplossingen dragen we niet alleen bij aan een goede oplossing voor onze klanten, maar ook aan een betere planeet voor de volgende generatie!
Wat bieden wij
Natuurlijk bieden we bij Interstellar arbeidsvoorwaarden. Want naast het hebben van leuke collega’s, begrijpen we dat er nog meer dingen heel belangrijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jij je werk zo goed mogelijk kunt doen, krijg je van ons:
Sollicitatieproces
Zie jij jezelf aan de slag gaan op één van onze locaties en help jij onze klanten ervoor te zorgen dat IT echt om hén draait? Stuur ons dan je CV en motivatiebrief via de knop ''Solliciteren''. Zien wij dezelfde match, dan plannen we in eerste instantie binnen 2 dagen een telefonische intake met je in, waarna een gesprek met een recruiter op locatie volgt. Volgt er ook nog een tweede gesprek? Dan schuiven directe collega's uit het team aan.
OK, je kunt vast niet wachten om te solliciteren..! Gaaf! Maar voordat je de diepte in duikt, is het handig om nog even te kijken naar de stappen in het proces. Note: voor sommige functies kan het proces afwijken, hier vertellen onze Recruiters je meer over.
Je stuurt je sollicitatie in, waarmee onze Recruiters aan de slag gaan.
Klaar voor de eerste etappe? Binnen twee werkdagen leggen we contact voor een telefonische verkenning.
Tijd om elkaar te ontmoeten! We nodigen je uit voor een persoonlijk gesprek, bij voorkeur op één van onze Interstellar locaties.
Je ontmoet je leidinggevende op locatie. Ontdek hoe jullie samen kunnen excelleren!
Alle systemen op groen? Als jij ook nog steeds enthousiast bent, bereiden we je persoonlijke missie voor.
Zodra je je missie accepteert, activeren we onze systemen. Ons People & Culture Team zorgt dat je klaar bent voor een vliegende start.
Met circa 700 collega's verspreid over heel Nederland vormen we een nieuwsgierig en divers team van specialisten. We zin altijd op zoek naar manieren om de verwachtingen van one klanten te overtreffen. Samen zetten we extra stappen voor voortdurende verbetering.